50 Comments

  • Minecraft LakiYT 1 week ago

    *Twoje filmy są niesamowite, widać ze dajesz 100% siebie w tym co robisz. Dziękuje że mogę z tobą nagrywać.*

  • Foxiasty 1 week ago

    Zycie lisa lajkowac

  • Otylka Granzka 1 week ago

    Oti
    😇😇😇😇😇😇

  • oski xx 1 week ago

    LOL TO JA KRÓL OSKAR I KRÓl PIOTREK

  • kacperek 1 week ago

    Życie psa! Nagraj

  • monster v7 1 week ago

    A moze Zycie króla

  • Janusz Cebula 1 week ago

    to jest już nudne serio

  • Ja ty i nikt 1 week ago

    powiesz kto to zaproponował

  • Agro Strzelce 1 week ago

    Zapraszam na mój kanał

  • Kakto Urbaniak 1 week ago

    Najbardziej zjebana seria na youtubie

  • Marek Marek 1 week ago

    Życie myśliwego w Minecraft

  • WiktoriaSzmigiel Wiktoria1234 1 week ago

    Życie vito

  • Daniel G. 1 week ago

    Fajnie super odcinek

  • Cia Sso 1 week ago

    Please horse ! Love !!!!!!!

  • Agnieszka Kwolik 1 week ago

    Cześć

  • Szychaa 1 week ago

    Drewno nie moze sie topić
    woda wypiera je na zewnatrz

  • Dab Master 1 week ago

    Minecraft życie dinozaura
    Mój młodszy brat to chceXD

  • Luk 0505 1 week ago

    Na jakich modach nagrywasz?

  • herobrine 321 1 week ago

    Najlepszy youtuber

  • Alicja Szumilas 1 week ago

    Życie gplay 😀

  • Kamila Staniszewska 1 week ago

    daj rzucie kolbą

  • Amelia Jakubowska 1 week ago

    Życie ocelota i kota i końa i nietoperza i osła i muła

  • Wojciech Wtulich 1 week ago

    Życie Youtubera

  • Emi Oppi 1 week ago

    te filmy sa super

  • Maciek Kędziora 1 week ago

    Mój pomysł

  • Doris Mountaincamp 1 week ago

    Życie dyni wy manigrawt pls

  • Irena Wysopal 1 week ago

    świnia niepowiedzał mu ze umze

  • SEQER 1 week ago

    gplay mogę z toba nagrac ?? np. zycie zlota:) nie tez mnie zadowoli bo jak mi odpowiesz to wiesz kizi mizi XD

  • Kacper Kobos 1 week ago

    Gplay zrob odcinek Zycie chomika xD

  • Ewelona TV 1 week ago

    Nagrywasz najleprze film pod słońcem uwielbiam cię najleprzy jutuber na świecie😅😙😚

  • Lena Razik 1 week ago

    😀😁😊👍👌👏

  • Oliwia Chuderska 1 week ago

    Czemu zawsze Ci na końcu są tacy nie przejęci 😂😂😂???

  • Dariusz Król 6 days ago

    wcale nie łowiłeś

  • JW GROM 6 days ago

    Karpa(?) czy płotke
    Przynies mi rybe bo bym sobie polowil. Ja pierdole, odbyt mnie piecze ze ktos moze na takim zerze zarabiac

  • marykamaan play 6 days ago

    zrób życie kota

  • I LOVE DOGS 6 days ago

    GPLAY nagraj życie silverfisha

  • Hubert Dudzinski 6 days ago

    Rzycie lawy

  • Wafel Kamilatus 6 days ago

    tonące drewno? przecież drewno pływa na wodzie

  • Dejmen Mingers 6 days ago

    Życie niedźwiedźa prosze prosze prosze prosze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Kasia Kalista 6 days ago

    życie królika w minecraf

  • [GD] XXSAWLI 6 days ago

    Życie Z0MBIE w minkraft

  • Magdalena Kostrzewa 6 days ago

    Życie banana był dyrektorem fajny

  • Pa Ra Fa 6 days ago

    2:30 lewa strona farma topi sie willager

  • Krzyszof Ziomal 6 days ago

    O Krzysiek! Moje Imię!!! Jesteś Najlepszy!!!!!!!!!

  • Stickman tale's lol 6 days ago

    Dzięki za to życie drzewa xd

  • Ania 6 6 days ago

    Gffggcrffdrhttdhgfhfgfcf
    Ggfyhgfghhf
    Bfghcjgtf
    Ghgjvbvng
    Jvyibhubmhhhjmjbj
    Uhubibjnjbjbhbjhbjhgjh
    Bhkhjnjk
    Bnvhncv mbj
    Bnvhncv nich. Gngjfjfjbtj. Ibhjghkjhgmhj. Jbjnkhjinbuib

  • Magdalena Brzezińska 6 days ago

    jestem z Messenger

  • TheRetrist 6 days ago

    hujowe

  • Danuta Rybicka-Koniuszy 5 days ago

    Fajne filmiki

  • Iza K 5 days ago

    Kocham cie xd❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Comments are closed.