49 Comments

  • Minecraft Parodileri 3 months ago

    3. ve 4. Bölümler telif nedeniyle kaldırıldı kusura bakmayın

  • Nooshin Zandi 3 months ago

    6 bolum gelsin diyenler +1

  • Spider İzleyici 3 months ago

    Zenginin skini eşyalarını deri alma sahnesinde deişiyor

  • Hıyar Topu 3 months ago

    Bide 4de yok

  • Gözde Kaya 3 months ago

    Davami gelsin

  • ayyıldız tim efe 3 months ago

    Çok güzel

  • ayyıldız tim efe 3 months ago

    Güzel

  • Mustafa Efe Kayaboynu 3 months ago

    Abi bende 3 . üçüncü bolüm yok ????????????????????????

  • Mustafa Efe Kayaboynu 3 months ago

    Abi biz nerden bilcez 3 . 4. bölümde neler oldu

  • blueshadow 11 3 months ago

    Trendmi

  • Tufan Ayhan 3 months ago

    Bu video nasıl trende girdi

  • YoutubeKralıReyiz burada 3 months ago

    adamsın pros un dadaşş 😀

  • No Just 3 months ago

    abi like attım ve abone oldum annem bana a3 2017 aldı oha

  • Cemile Çakmak 3 months ago

    Abi. Lütfen. İşkence. Modu. Yap

  • irfan yildiz 3 months ago

    Eurythmicsryqy

  • Muatafa Gökoğlan 3 months ago

    Mal

  • ONUR SOLMAZ 3 months ago

    İstediğim şey bir bilgisayar

  • Amaçsız oyuncu ailesi 3 months ago

    Troll bebegin arkadasinin tipa tip aynisini yapmis k

  • Amaçsız oyuncu ailesi 3 months ago

    Ama guzel olmus

  • lps mutlu kurabiye 3 months ago

    3 ve 4 nerde

  • Berkay 3 months ago

    bu modun adı ne

  • ender güneş 3 months ago

    HEPİNİZİN AMK +10 +9 YAŞINDAKİ VELETLERE HİTAP EDERSİN ANCA DÖLL

  • ayaz ekren 3 months ago

    Carry baba el at babaaaa

  • Arda Cantürk 3 months ago

    çok güzel olmuş

  • Furkan Gemci 3 months ago

    Boğazina boru kaçmiş gibi konuşunca ne oluyo aq?

  • Bora Gaming 3 months ago

    allah tan izlemiştim

  • Yok ederam 1 2 3 3 months ago

    polise komutanım dedi amk

  • Dr.error * 3 months ago

    Bot

  • Alperen Göktaş 3 months ago

    Can you quit youtube ?

  • Amasyalı Gerın 3 months ago

    Trendde 3. Bune aq trendler minecraftla dolu

  • Eğlenceli Oyuncu 3 months ago

    Abi ağlama

  • SüperOyun 3 months ago

    Kanalikda gta 6 nin nerde geçeceni nezaman olaçanı ve hangi oyuncunun oyniçanı bulabilirsiniz

  • SHaDuell 3 months ago

    Bok vs minecraft a noldu

  • Gulsah gs 3 months ago

    Videonun başında like dilenmekte nedir ne kadar iğrençsiniz sanki bir belgesel ögretici birşey sunuyosunuz ticari amaclı kucuk arkadaslarimizi zehirliyosunuz göt üstune oturup youtubeyi katlediyosunuz

  • Yorumcu Nineniz 3 months ago

    İşiniz gücünüz mayn kraft ninenizin elini öpmeye gelmeyin siz

  • Batuhan Ülker 3 months ago

    İzleyince IQ düşüşü yaşadım

  • best friend 3 months ago

    Abi daha çok video gelsin nolur

  • Mustafa Berke Yilmaz 3 months ago

    Cringe i tassaklarimda hissediyorum ahhhhhhhhhhhhhhhhhh

  • Vlog Baba 3 months ago

    Abone olana aboneolurum

  • HER ŞEY BURADA 3 months ago

    Hemen çek

  • HER ŞEY BURADA 3 months ago

    3 ve 4. Bölümleri

  • Muhammed Oral 3 months ago

    Abi 8 yok

  • Lidya AKPINAR 3 months ago

    Vbnsbsgala

  • Ares Enkay 3 months ago

    videoda emeği geçen herkesin aminankoyayim.

  • Burak Kılıç 3 months ago

    Bi like alcan diye hatim indirdin AMIN EVLADI YA POJSDGJSDGJXŞKGJXCBOXCBXC

  • Marshmallow Naguat 3 months ago

    Salam canım ben amcanim

  • Ferruh BOZBEY 3 months ago

    Abiiiiiiiiiiiiiii çok iyi olmuş

  • Erkan Polat 3 months ago

    Anasını siktigimin çocukları YouTube’dan para kazanma videosu izleyen geliyor ya

  • Fatma Busra 3 months ago

    Selam

Comments are closed.