50 Comments

  • Burak Özcan 4 weeks ago

    bi sadettin köpeğinin gelmediği kalmisti zaten ag

  • League of Gaming 4 weeks ago

    fakire yeni skin yap yada kıyafet yap

  • Taylan Özgür Orak 4 weeks ago

    Sıhirli kılıç ı kullansın fakir

  • Yiğit Güzel 4 weeks ago

    abi sen anlat karadeniz den tahir gelsin nolur

  • CREEP GAME 4 weeks ago

    Çılgın MEVLANA NIN 1 sözü vardır der ki YA GÖRÜNDÜĞÜN GİBİ OL YADA OLDUĞUN GİBİ GÖRÜN

  • yiğit pro 4 weeks ago

    Vartolu yine gelsin ölmesin iyi olsun

  • TGO KİNG 4 weeks ago

    Abi sapittin zengin fakirin Ertuğrul la gectim

  • Yusif Quliyev 4 weeks ago

    Abi hepiniz dost olun nolur zengin fakir nolur kardeslerim benim noluur

  • Titanic_Türkiye 4 weeks ago

    seriye bir karakter eklermisiniz

  • Yusif Quliyev 4 weeks ago

    Turqut123456789 like

  • Yusif Quliyev 4 weeks ago

    Bamsi 112233445566778899+ like

  • GAME ZONE 4 weeks ago

    Fakirin elinde sihirli kılıç var o zaten soyleyebilir ki, hırsız, çılgın, seadetdin köpek ölsün öyle diyilmi abi

  • Burak Y. 4 weeks ago

    Sadettin kendini kopek olarak tanitti emir diye digil hirsiz hani onu tanimiyodu

  • Mert Babo 4 weeks ago

    ertuğrul adamdır

  • Yusif Quliyev 4 weeks ago

    Sadettin köpek gibi ĸöpeksin domuz sadettin :d

  • Yusif Quliyev 4 weeks ago

    Faki:d nerde

  • Yusif Quliyev 4 weeks ago

    Zengin gelsena

  • FKMete Official 4 weeks ago

    Abone olana abone olunur kalıcı ♾ 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃

  • XBBekirrX TR 4 weeks ago

    Diriliş + Çukur = DirÇuk

  • Mohammed Saud 4 weeks ago

    203 zengin vs vakir gelmiyi

  • Adem Demir 4 weeks ago

    bu ne ya bu anca fakirin köpeği olur *ESPİRİYİ ANLAYANLAR +1*

  • Riza Erdoğan 4 weeks ago

    Fakirin elindeki sihirli değilmi allah allah ya

  • Fakir :D 4 weeks ago

    Ertuğrul beyim çok yaşa Ertuğrul beyim çok yaşa!!!!

  • Doğan Tepebaş 4 weeks ago

    aslında fakir kılıcıyla hırsızın yanına ışınlanabilir

  • oyun sevenler 4 weeks ago

    Bu kim

  • Genci Genci 4 weeks ago

    Ertuğrul o köpeği annesini sülalesini sıkar boklar haklıyım diyenler 1+ 1 + 1+ lesin

  • Oyuncu 7 4 weeks ago

    köpek bizim ertuğul kedi deyil fare değil aslandan daha güçlü

  • oyun sevenler 4 weeks ago

    Dizi nerden nereye geldi 1000 bölüm final

  • Yiğit kıraman 4 weeks ago

    Abi Fakir sihirli kılıçla çılgını ve hırsızı yanına ışınlasın lütfen abi sen 1 mn abone hak ediyorsun bana katılanlar +1

  • ercan tv 4 weeks ago

    Köpekmi

  • ercan tv 4 weeks ago

    😱😱😱😱😱😱😱

  • OYUN_ ENDERİ 4 weeks ago

    ŞİMDİ DİYECEKLERİME KIZACAKSIN AMA CİDDÍİM SALAKSIN FAKİRİN ELİNDE SİHİRLİ KILIÇNVAR KEŞKE HIRSIZ VE ÇILGIN YQNIMDA OLSA DESE YAKALARLAR

  • Hursit Atalay 4 weeks ago

    Fakirin elinde sihirli kılıç var keşke hırsız ve çılgın önüme gelse dese çok uzatmsalar

  • Çılgın :D 4 weeks ago

    sen filme gelen 2. saddettinsin yakında ölen ikinci sadettinn olacaksın evelallah 💪😍

  • Onat Can Yücel 4 weeks ago

    Beyimiz hırsız ve çılgının kellelerini alacak evel allah içimizde hayin besliyormuşuz o iki hayinin kellelerini alacaz +1

  • yaşar güngör 4 weeks ago

    Merak etmeyin Emir Sadettin köpek yakında filmden çıkacak

  • Miray Sadiqova 4 weeks ago

    Abi Fakir (Sihirli Kılıcını) Kullansın ve desin ki (Keşke Hırsız ve Çılgın yanımıza gelsin Abi lütfen🙏🙏 PLEASE

  • Elif Zeybek 4 weeks ago

    Doğan da gelsin

  • Halidiye Ersungur 4 weeks ago

    Abi çanakkale savaşı çek 1915 yaz

  • Zaur Yaqubov 3 weeks ago

    Seri devam etsin

  • Zaur Yaqubov 3 weeks ago

    Eyer. Hırsız. Ve. Çılqın. Ölürse. Hirsiz. Ve. Polis. Final. Yapıcak

  • Yusif Aliyev 3 weeks ago

    Cok iyi kanalsin abi

  • murat taner 3 weeks ago

    Köpek olduğunu itiraf etti mal 😀

  • Mesut Akyar 3 weeks ago

    abi güzel video olmüş ellerine sağlık

  • Muhammed Galip 3 weeks ago

    Abone olana abone olucam yemin ederimki olucam sadece bu yorumun altına oldum yazın yeter!!! Ama Çıkmamak Şartıyla

  • OYUN KURALLAR 3 weeks ago

    Ya uf sıktı artık zengin vs fakir sıktı bi düzeltin su hirsiz ve cilgin onlar ölsün yaaa ☺

  • Deastrike Yt 3 weeks ago

    Like atım abi

  • derin ak top 3 weeks ago

    Abi fakir “keşke hırsız ve çılgın buraya gelse” desinya

  • Meyxana2017 Meyxana 3 weeks ago

    Men ibrahimmansurov buna bakmayı çok seviyorum

  • Asli demir 3 weeks ago

    Fakir unut ma elindeki kilic sihirli 😨☺

Comments are closed.