50 Comments

  • VortexTGM 7 months ago

    Lol I am kenny and i cheat cheat cheat

    But good job Preston

  • Eagle Gonzalez 7 months ago

    Kenny K Y JK

  • Clover Flop 7 months ago

    I unsub from Preston

    Joke! I will never unsub to him

  • Cole Geange 7 months ago

    Happy Halloween =3

  • Clover Flop 7 months ago

    *_-lol-_*

  • Jayce Hodgkinson 7 months ago

    guys lets all play some minecrap

  • Clover Flop 7 months ago

    *_-🌋🌋🌋_*-

  • Clover Flop 7 months ago

    *_-dislike_*-Only like button is available here

  • Sam Lee 7 months ago

    1 like =that Preston does not have chin things

  • Ricky Qiu 7 months ago

    Hi

  • TheLegendaryDragon Playz 7 months ago

    Lol 4:32

  • Edgestango - Gaming 7 months ago

    9:29 Kenny: “I wanna be sucked” xD

  • Emily Shaver 7 months ago

    6:04 what song was that by the Rascal Flatts??

  • karen martinez 7 months ago

    Babe

  • Justin Lee Colgate 2008-2020 7 months ago

    #digletdig

  • Gupper is my dog 7 months ago

    Are the people shrinking or are the blocks getting bigger hmmmmm

  • SPOOKAY GAMER_YT 7 months ago

    #Unsub2shot

  • MegaPugsforlife 7 months ago

    Kenny: I want to be sucked!
    Me: 😏That’s what he said!!!😏😂😂😂😂

  • Tanner Sly 7 months ago

    When you cheated u should of got big and pressed the block it was a button

  • OrangeKnight Studios 7 months ago

    If I had PC Minecraft I would be such a noob. Because I’m all about the Xbox

  • Mizuki Toyama 7 months ago

    JU NED TA UZE DA HORRIZONTIAL BEM

  • GAMER YT 7 months ago

    Preston pat and Jen played this

  • GAMER YT 7 months ago

    Nvm

  • GAMER YT 7 months ago

    Not them

  • GAMER YT 7 months ago

    Preston and shot played part 1

  • Jaybee Bucao 7 months ago

    Kenny doesn’t really care that you Preston is playing with someone else like ShotGunRaids because Kenny is also playing with another youtuber which is AcidicBlitzz.

    #exposed

  • Mythical Madness M.M Core 7 months ago

    Lol where’s prestons Halloween skin

  • Nedas Vainikonis 7 months ago

    preston pleaze do more Qan i whana see the your big roster rosting sombody plz

  • Nedas Vainikonis 7 months ago

    the singer

  • papa tito 7 months ago

    Can you play roblox pls

  • EndPlayz - Minecraft 7 months ago

    Can Help Me? I need subscribe

  • go and kiss her Soliman 7 months ago

    WHEN IS WALLSTREET COMIN BACK I MISS HIM

  • Preston haz chin things

  • Madly Shadow 7 months ago

    what is the music used in 3:53

  • itzzz_marie 7 months ago

    0:38 “I’m cheating on you” but kenny didn’t care xD

  • Alyssa Billington 7 months ago

    For the grey block u can float under it lol 😉😂😁😙

  • Harvan Bahia 7 months ago

    I remember Logdotzip streamed this map

  • Tammy Mason 7 months ago

    Hellooo everyone im lolbit-Leigh mason and i have a youtube chanel called diamond 💎 lolbit playz plz sub to me and watch my vids

  • Grayson Ophoven 7 months ago

    He’s getting married?

  • Alex L 7 months ago

    You can climb on The grey block by sneaking on it

  • Ramadan Springer 7 months ago

    skywars

  • Rosa Garcia 7 months ago

    A pdog there was a secret that i saw

  • Cooper J 7 months ago

    Hi

  • Rebecca Hochhauser 7 months ago

    When are you going to do more prisons!? Plz do more

  • Susana Lopez 7 months ago

    Madors fuckos

  • Dr. Nachoo 7 months ago

    Slap dat like for p dawg!

  • kirito 6718 7 months ago

    Preston on tbnr frags: IM BACK

    Uploads for a week then doesn’t upload for three weeks. GOOD WORK PRESTON

  • Cool Girl 7 months ago

    Kenny is a cheater cheater lemon squiser

  • Willems Gaming 7 months ago

    Do dat BED WARS

  • le tran minh tue 7 months ago

    Cool

Comments are closed.