Monsters draw a statue, figuring out how to anger the teacher. Plese

50 Comments

  • Otto Rodriguez 3 weeks ago

    Hola buenas tardes le envío el momento de realizar el pagoda de los quiero mucho

  • Malea Le 3 weeks ago

    😂👍

  • Kézia Allmeida 3 weeks ago

    Mano isso é pra criança ver?

  • Marial Duque 3 weeks ago

    Cual es ese maicraft

  • Mayara Couto Galito 3 weeks ago

    Lixoooo

  • Paulo Araujo 3 weeks ago

    O desenho que o zombie pigman fez e da Mona Lisa ou La Gioconda,representa o padrão de beleza da mulher na época de Leonardo. O jogo de luz e sombras,deixa a dúvida se ela está séria ou levemente sorrindo.

  • Kohen Dogg 3 weeks ago

    These make me hate minecraft even more

  • eduardo 3 weeks ago

    Pau no seu cu

  • Whitespartan10 Vlogs 3 weeks ago

    why do the have white cones on there heads?

  • Gabriel Lacerda 3 weeks ago

    porque essa merda tá no em alta?

  • Nelly Berenice Mayksjdddrtinez Velarde 3 weeks ago

    Vjfufhuďfnsufnufjsiebfusjfjnfusnrusnrusbeusbr8be7ebs8dbspqpcwjf suf dhds dur suf syf syd dd syd wosvdfduejeibwcsyd ddu sjs ddkbsdgslsmfsiwhwvsu dznshz sid cmsosbcs smshd dhd

  • Kaique Kaka 3 weeks ago

    Herobrine com bagulho de sexo na boca na tumb super genial, é legal para crianças, coloca tua irmã pra ver isso filha da puta

  • Potionmaste 12638409 3 weeks ago

    Did that zombie pig man just stick the middle finger up

  • Firestar And sandstorm 3 weeks ago

    I hated the video sorry crazy dek but you need to make better videos

  • isaac Alves 3 weeks ago

    Esses são os melhores videos

  • Bernardino Pinho 3 weeks ago

    LIKEEE#

  • Karen Fernandez 3 weeks ago

    los. mejor. programa. del. mundo

  • Rafael Faria 3 weeks ago

    So idiot this vídeo

  • rey :v 3 weeks ago

    ~que clickbait~

  • M7mad_ Gamer99 3 weeks ago

    Ppp

  • Ponei Anão 3 weeks ago

    PORQUE ?
    ESSA POHA TA NO EM ALTA

  • Nicolas Finatto de Lima 3 weeks ago

    Cara, que merda ,que que isso ta no im Alta no Brasil?!

  • Alan Diaz 3 weeks ago

    Pruuuusffffffff

  • Alex DeLarge 3 weeks ago

    Шо це за пиздец ?

  • Miguel Isacc Ocampo Llamas 3 weeks ago

    Like para el esqueleto xd

  • Two_muskateers 2 3 weeks ago

    Rlly man why did u even make this

  • Mike Schulz 3 weeks ago

    Holly shit………that should be for kids…

  • Шабанина Глафира 3 weeks ago

    2 МИЛЛИОНА ПРОСМОТРОВ БЛЯТЬ

  • Brandon Mendez Sanchez 3 weeks ago

    Falta zombi

  • Foxy Gui 3 weeks ago

    3:28 penis

  • Jhäo Pedro Marques 3 weeks ago

    esse canal e cheio de bot caralho

  • Igor Gamer 3 weeks ago

    Likeeeeeee!!!

  • Bloodyman 202 3 weeks ago

    wtf is the thum nail

  • ALAN CARDENAS 3 weeks ago

    Como se llama la cosa roja que herobrine trae en la boca
    Es en la miniatura :v

  • Goliath Gameplays & More! 3 weeks ago

    La wea edionda .l.

  • aleksejbiysk 3 weeks ago

    это шыдевр!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Bobby Martinez 3 weeks ago

    Alex need more boobs :v

  • Braulio Cesar De la Garza Hernandez 3 weeks ago

    Auughhhh

    Xd fucking herobrine xd

  • • EmilianoRodrigues • 3 weeks ago

    O que que eu tou fazendo da minha vida

  • Batata Mutante 3 weeks ago

    depois fala que minecraft é infantil…

  • RuffoS 3 weeks ago

    MAS QUE PORRA É ESSA

  • Pedro Augusto 3 weeks ago

    Mano que porra de thumbnail é essa

  • Ky Chau 3 weeks ago

    what Windows Explorer ok

  • WantedPVP 3 weeks ago

    3:16 what in the flying fuck was that…

  • NivekGamer 3 weeks ago

    Puto asco de animaciones que solo los pinches niños calenturientos ven :/

  • Peluxa Cruz 3 weeks ago

    Solo entre al video pra comentar; esta de la reputaa chingada. Que asco de juego esto es lo mas rata del mundo #niñossinvida

  • Никита Лоскар 3 weeks ago

    21

  • senpojeR rap 3 weeks ago

    100

  • Umut Efe Özen 3 weeks ago

    Name Minecraft animation thumbnail skeleton fucks herobrine harder 720p HD

  • Zofia Lewandowska 3 weeks ago

    Wtf

Comments are closed.