50 Comments

  • Vito Minecraft 1 week ago

    Dzisiaj organizujemy imprezę powitalną 🙂
    ►SKLEP: http://vitoshop.pl/
    ►SUBSKRYBUJ i dołącz do VitoTeam: http://bit.ly/vitoteam
    ►GRUPA NA FB: http://bit.ly/grupavito
    ►Poprzedni film SZKOŁA vs TĘCZOWE TSUNAMI: https://youtu.be/2OAcbX6Hm0U
    ►CAŁA SERIA VITO VS BELLA TUTAJ: http://bit.ly/vitovsbella

  • Metal YT 1 week ago

    mam 1 pytanie jedno słowo 1. Pytanie czy dasz serduszko? I Słowo mam twoją książeczkę czy pisałeś twoją historie?

  • Oliwier Kuberski 1 week ago

    Jej super że bella żyje!!!

  • Xtrust spider 1 week ago

    kocham was

  • Zofia Żmuda 1 week ago

    uwielbam was też chce oglądam wszystkie filmiki

  • Zofia Żmuda 1 week ago

    jak bede miała kanał bede rozmawiać o was

  • ciasteczko ciastka 1 week ago

    Twoje filmiki są ✓& 🗾❤

  • Igor Stefański 1 week ago

    Dobże że bella żyje

  • Git Mikołaj 1 week ago

    Vito zrub conami koni

  • bloodynightPL ROBLOX 1 week ago

    nareszcie wioska… 🙂

  • Zosia Szot 1 week ago

    mam pomysł na następny odc znajdzcie porywacza a potem pod koniec odcinka zaręcz się z bellą

  • Mikipogromca Jóźwiak 1 week ago

    Zróbcie cunami królewny proszę.

  • Wojciech Josef Krakowiak 1 week ago

    nawet jak się nie spodoba to terz łapka

  • seqator 1 week ago

    rób częściej minecraft życie

  • Kuki 1 week ago

    zbudujcie tęcze

  • Lena Hincka 1 week ago

    Tsunami kakao

  • Radek Malina 1 week ago

    BELLA!

  • nati 123 1 week ago

    A moze jeszcze czerwona kurtyna?

  • joanna Gardjan 1 week ago

    Ja już mam kasetę

  • [NK] BoYeQ ! HCR2 1 week ago

    Vito + Bella = Vitella ❤

  • Toska Piechowiak 1 week ago

    zabij tą babe

  • Mini cat 1 week ago

    zróbcie cunami snapchata

  • Eryk Łuka 1 week ago

    Wbijanie na facio i macio

  • Bartek Balon 1 week ago

    Vito dobrze belle zyje dasz mi serce plis vito

  • ma sti 1 week ago

    Super odcinek

  • Wiktor Reguła 1 week ago

    Pozdrawiam vito i bella

  • Ami Amciak 1 week ago

    Kiedy Q&A z okazji 700k subskrypcji?😛

  • Igor Sokołowski 1 week ago

    Vito nagrywaj więcej odcinków z minecraft życie.

  • Krystian Krystian 1 week ago

    Ożeń się z bellą

  • Kacper Biela 1 week ago

    Zróbcie odcinek że bierzecie ślub w simcraft

  • Super J 1 week ago

    zrubcie tsunami butuw

  • Pusheen Tumblr 1 week ago

    Super film

  • Hubert Wojtunik 1 week ago

    Vito mam pomysł ale bella nie może zobaczyć i z tego powodu wysiłek dużo minek😮😣😤🤢🤧🤠😼👿👿👺👹💀💀💀💀😭🤡😞😇😢🤠😤🤐😪😟😫😇😫🤠😭🤡😦🤥😪😥☹️😥😢😌😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸👽👻☠️☠️☠️🤖🤖🤖🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🦊🦊🦊🐸🐸🐄🦉🐷🐌🦉🐋🦉🐋🐸🦃🦃🐊🦃🐊🦃🐌🐌🦃🐌🦃🐌🦃🦆🦃🦈🦈🦈🦈🦈🦈🦈🦈🐟🐟🐟🐟🐬🐬🐬🐋🐋🐳🐳🐳🌿🌿☘️🕷️🐍🐲🐍🐍🕷️🕷️🕸️🕸️🕸️🐛🐜🐛🌲🐻🐛🦋🐲🌳🐉🦋🦋🐋🐌🐬🐌🌮🌮🍄🍶🍶🌰🍶🍿🍣🍿🍤🍣🌰🍯🍯🍠🍲🍣🍤🥜🍥🍲🌮🍲🍥🍲🍷🍲🍷🍲🍷🍲🍸🍲🍸🍲🍸🍲🍸🍲🍥🍲🍣🍢🍵🍲🍵🍲🍲🍶🍾🍾🍲🍾🍲🍾🍲🍷🍲🍷🍲🍷🍲🍾🍲🍵🍲🍵🍲🍵🥜🍵🍲🍵🍶🍲🍶🍲🍶🍲🍶🍲🍶🍶🍲🍶🍲🍶🍲🍶🍲🍵🍲🍵🍵🥗☕🥗☕🥗☕🍵🍲🍵🥗🍵🍵🥗🍵🍵🍲🍶🍲🍲🍲🍲🍵 daj belli kwiaty w następnym odcinku i przepraszam za błędy ortograficzne

  • Megi Msp 1 week ago

    No odejdz zesz kobieto no! Xd

  • Zuzia C 1 week ago

    vito zrub tsunami 😘😍bananów, kwiatów, pomarańczy, jagud, papug, krulików, duchów, widzów☺, skarpetek, youtuba, snapczata,
    mesengera, kamieni, balonów, robloxa, świec, kibelków💩, kipka exe. fajerberek, tabletek, myśle ,że coś ci sie spodoba 😍😘😊 I belli też.

  • Blanka Duszyńska 1 week ago

    Jakie mody?

  • Natalia Costazza 1 week ago

    bella wiem gdzie twój kot. wtedy gdy tylko zostałaś porwana a vito zaczoł cie szukać pewnie pomocnicy lub potwory porwały pysie i ją zmieniły w zły charakter pysi . twój kot może być w tamtej wieży w jakiejś skrytce gdzie ją przemieniają w złą pysie albo już ją zmienili w złą pysie

  • wkurwiony dzieciak 1 week ago

    vito pocaluj belle w sims craft

  • Zuzia C 1 week ago

    Zrub tsunami 😊😉 kwiatów, bananów, kibelków, widzów, krulików, mesengera, robloxa, snapczata, youtuby, świec, kubka exe. pomarańczy, tabletów, gwiazd, oczów, menelów, węży, gorylów, myśle ,że coś wybieżesz 😘😍☺ I ,że belli sie spodoba tsunami kwiatów 😊☺

  • wkurwiony dzieciak 1 week ago

    fajnie ze zyjecie oboje i dobzeze balla NIE UMARLA NAZYWAM SIE LENA I BARDZO CIE LUBIE BELLA I LOVE

  • Dernas minecraft 1 week ago

    Tsunami snikersów

  • Dernas minecraft 1 week ago

    Tsunami marsa

  • Emilka M 1 week ago

    Vito super że wruciliści do wioski 😀😀😀

  • fajny ziom 1 week ago

    Xd

  • Króliczek Games 1 week ago

    Będzie jeszcze seria armor vs armor? 🙁😞😫😣😩

  • Kat MF 1 week ago

    Vito zrobisz poradnik jak mieć shadery i te różne balony, prezenty, tych ludzi, te takie firanki (czy co to tam było)? Kto też by chciał daje like aby widział ^^

  • BECIA B 1 week ago

    Vito idzicie w przygodę

  • Anika Zawadzka 1 week ago

    bella wróciła tak za nią tęskiniłam!!!!!!! pozdrawiam i miłego dnia

  • Nadia Kąkol 1 week ago

    Super

  • Karolajn kici 1 week ago

    Zapraszam wszystkich na mój kanał kocham vito i bella💝💝💝😘😘😘🐱🐱🐱

Comments are closed.