49 Comments

  • Frankey Frank 1 month ago

    keep your making mitch. |:0)

  • tvsm mason 1 month ago

    Yo cool intro totally dope.

  • Michael Natanov 1 month ago

    how much is hypixel

  • My Deku Means I Can Do It 1 month ago

    Ur losing a lot of subs

  • Ted Games & more 1 month ago

    If your a fan af the bajan or a fan of the canadian espeacially a fan of both give a like and suscribe to bajan canadian (like me to hehehehe)

  • ShaggyDog 7004 1 month ago

    Yay!!

  • hatages denis dally roblox 1 month ago

    Hi

  • hatages denis dally roblox 1 month ago

    I love the intros

  • The Emerald Miner 1 month ago

    83

  • Bboyrox432 1 month ago

    You’ve gained weight mitch

  • XXGAM ERXX 1 month ago

    Way you not give port i give you 1 like noob

  • XXGAM ERXX 1 month ago

    you you will like noob

  • CanadianClay - Minecraft videos 1 month ago

    lol cant wait to see what you do to there poor profiles keep up the good work and stay gauv <3

  • Maximo Rezaei 1 month ago

    Stop doing a video with liking quiff

  • Challenge Bros 1 month ago

    Love your vid Mitch keep up the good work you are the best youtuber ever

  • The redstone sith 1 month ago

    I’m the 95 comment

  • Mina Gritsas 1 month ago

    Lol love the intros

  • Sean Qian 1 month ago

    Good edits.

  • supernikopro 1 1 month ago

    Wooo cool art lol

  • - Alicia - 1 month ago

    Do a new prison series

  • king Phantom 1 month ago

    Mitch do solo bedwars against laake and quiff everyman for himself

  • Titan 1 month ago

    mitch is the kind of youtuber that posts 5 vids per day just to get some views

  • Sonya Yake 1 month ago

    GO Long_5!

  • Sonya Yake 1 month ago

    I was 5th to like too!

  • Ian Young 1 month ago

    Noice love the vid

  • Rizoan Islam 1 month ago

    mai barfday

  • Jake Castillo 1 month ago

    NICE INTRO MITCH!!!!

  • Kalil 15 1 month ago

    Feels like I watched this before

  • Jen C 1 month ago

    Oh nice animation at the begining

  • Bruce Johnson 1 month ago

    Plz play roblox

  • THE GAMER123 1 month ago

    Oh best of tree

  • Banana man 1 month ago

    Hi mich it’s me Caleb and I like the vid even if I don’t like it

  • Ooi Eu Chin 1 month ago

    like your thumbnail

  • Lenz Vidz 1 month ago

    Minecraft YouTube is dying. Mitch I think you’re ace but move on.. Do other games. Most minwcrafters are having problems getting views.

  • حمزة خالد 1 month ago

    thank you mitch for Aver thing

  • Vikkstar 123 HD 1 month ago

    Yo sup dude

  • Chope Playz 1 month ago

    #earlyhometime

  • John Nevin 1 month ago

    1000th like yay

  • Giraffes are awsome 1 month ago

    Y did this vid do so bad this was a good vid

  • John Paul 1 month ago

    This video was awesome

  • David PlayZ Gaming 1 month ago

    This was fun

  • DerpyPT Gamer 1 month ago

    I know you never awnser the COMMENTS (i think), but i wanna ask you if u already joined extremecraft.net. Did you? I saw someone with ir name there

  • harry123gaming 1 month ago

    Hey I’ve been watching u since the start basically I remeber watching from hunger games 12

  • Sarah Moore 1 month ago

    Gg Mitch

  • Tweedy Naima50 1 month ago

    GG mitch

  • Ramon Sanders 1 month ago

    Make it look like a girl

  • Sally ウサギ Wolf 星 1 month ago

    Mitch: Of- BEUTIFUL art work provided by MAW~
    Me: He is a work of art. 7w7|||

  • Santiago B Lopez 1 month ago

    hi you are doing great I love you

  • VidBit - Sharing Videos 1 month ago

    Hello everyone! I am making a new video sharing website that is similar to YouTube and we are looking for new members. If any of you are interested then reply to this comment and I can get you some early access!

Comments are closed.