Today we are playing Pillow Fight!
Jen’s Channel

50 Comments

  • PopularMMOs 3 months ago

    This game was a lot of fun! I hope you guys enjoy!!

  • Petri Heinonen 3 months ago

    Helloooo Pat l love you * _ *

  • kwunfan Liang 3 months ago

    Hello

  • Sami_ girl 3 months ago

    “Oh does a baby wanna sleep”
    -Pat
    I don’t know why, but I find that hilarious 👶

  • Samanthapink01 sandoval 3 months ago

    Jello

  • lol lol ewan 3 months ago

    i hat3 jen his so so mean ):

  • Yummy Burger 3 months ago

    does anyone know gabe the dog R.I.P. sleep tight pupper

  • Leo Tong 3 months ago

    Helloooooooo

  • Assassin Hider 3 months ago

    MORONMMOS

  • Rio Araki 3 months ago

    You guys need to pay attention to the chat because the chat shows where the power up spawns at 😡😡😡😡

  • Poplarmmos Biggest FAN!!! 3 months ago

    Hi i subcribed i love your guys vids sooooooooooooooo much

  • Brieanna Irving 3 months ago

    Hello

  • Sky Frost Gaming 3 months ago

    This mad me laugh really hard 19:32

  • CreeDawnn Galloway 3 months ago

    🐇can I have same

  • KingDJW_ 0525 3 months ago

    /__/
    / – –
    0. /
    ___/ MY ART IS AMAZING DISLIKE FOR LOVE LIKE FOR HATE DON’T DO EITHER YOU MADE THE RIGHT CHOICE

  • # The Villain 3 months ago

    Now I Get Noob Vs Pro What Is Means Patrick Destroys Jen

  • clockwise shang 3 months ago

    Love ur vids 😉😉😉

  • Meme Urt' 3 months ago

    1:35 porn

  • Nellos Siakavaras 3 months ago

    helloo

  • Thomas Rowson 3 months ago

    Hey Pat, your so gr8!!😘😘

  • Adeline Renee Dayot Corpuz 3 months ago

    Thank you Pat and Jen for reminding me of pillow fights. I used to play it with all of my friends but it was just gone forever… Once again, thank you.

  • april domingo-bustamante 3 months ago

    click this to here music 0:00 click this to end 19:29

  • april domingo-bustamante 3 months ago

    make your volume up for this
    :
    :
    :
    :
    :
    v

  • marga that girl 3 months ago

    me: ILOVE PAT AND ….
    MY BROTHER: *(COUGH)* JEN
    ME: OH YEAH JEB

  • Adeline Renee Dayot Corpuz 3 months ago

    At 18:15, it was very funny for me when Jen died in the lobby and then it said Jen fell asleep. 😀

  • Idrece El-Sayah 3 months ago

    YOU CANT SHIFT ON THE BLUE BECAUSE ITS NOT FUN AND WHY WOULD YOU CHOOSE JUNGLE WITH A ELYTRA

  • Calloominater 3 months ago

    helloooo

  • abdur rahman 3 months ago

    i hate jen

  • John McDermott 3 months ago

    Hi your awesome

  • my dinh 3 months ago

    #PopularMMOsawome!
    #GamingWithJenisstupid!

  • Potato Salad 3 months ago

    Helooo

  • my dinh 3 months ago

    Who thinks my comment is right then give my comment a thumb up (my comment name is my dinh)

  • Tyler Maxwell 3 months ago

    Pat and Jen hellooooo

  • Sadistic Jea Reyes 3 months ago

    Pat and jen you make me happy if am sad I watch you two you make me happy I love you two thank you for eveything

  • Roniela Cruz 3 months ago

    how long are you playing epic proposion

  • Luis Landeros 3 months ago

    /) (
    l –l
    —-

  • Luis Landeros 3 months ago

    { ⊙ ⊙}
    /[《 》][]
    [] []
    ^ ^

  • Luis Landeros 3 months ago

    /* *
    /

  • Andrèa Martin 3 months ago

    Hahaha is the funny its…EVER 😂😂😂😂😂

  • E.H KittyCorn 3 months ago

    I hate you jen your so evil and mean to pat

  • Herwin Manayon 3 months ago

    Hello

  • XVampireX 3 months ago

    lol second round jen is hacking wit hno knockback i know it is the boots ok

  • retiza archie 3 months ago

    Wow
    19:52 is just so epic!!😮

  • SHARVAREE BALLAL 3 months ago

    no

  • GamerChicken100 3 months ago

    pls sub me

  • Mika Ashe 3 months ago

    HELLLLLLOOOOOOOO I LOVE YOUR CHANNEL 😍

  • vlad dagoteanul 3 months ago

    FAC iu Jen

  • Tanebray Nimmov 3 months ago

    Crouching should be cheating like if true

  • Fali Huang 3 months ago

    i subed 🙂 o o
    ___

  • Louis Browne 3 months ago

    react to j bob pretty please epic fail episode

Comments are closed.