50 Comments

  • ROBLOX BRO 3 weeks ago

    nice vid! 🙂

  • GorGamer24YT 3 weeks ago

    I build this house and that’s was beautiful in my role play city

  • Patricia Arellano 3 weeks ago

    I builder this, and worked out great! Btw, your vids rock dude becuase it helps alot

  • Jorryl K. Mulano 3 weeks ago

    heyyy i’m a new sub. i really love all your houses i hope you build more houses

  • Barış Öztürk 3 weeks ago

    Omg very easy 35 m

  • It'sYoGurl FromTheWaters 3 weeks ago

    Great video and house

  • Nikita Bro 3 weeks ago

    is Normal house

  • Awesome Craft 3 weeks ago

    Can u give me a shout out plz plz plz plz plz

  • Nathan Wilsnach 3 weeks ago

    You are the best

  • Xx TehCarWhisperer xX 3 weeks ago

    How do you do that cinematic, time-lapse thing? It looks so cool lol

  • Sankisu 3 weeks ago

    I’m gonna use this house for my city!,

  • mohosafful 3 weeks ago

    I love your builds! Can you nake bigger houses? but not too big. Atleast 2 bedrooms 1 guest room and 3 bathrooms 😀

  • becca and tot and ml ml 3 weeks ago

    R

  • Infinite_Gaming-618 3 weeks ago

    Plz show a tutorial on how to build the interior of this house. Btw love ur builds, they are absolutely amazing. Wish I was as creative as you.😀

  • Brooklyn Todd 3 weeks ago

    THANK YOU FOR MAKING THIS VIDEO!!! Now I can make cool houses!

  • Stephanie Culley 3 weeks ago

    This is a good house

  • Valeria Alarcon 3 weeks ago

    u are the best

  • Dale Lacuna 3 weeks ago

    Whoooooo! I like IT SO AMAZING!

  • Dale Lacuna 3 weeks ago

    VERY VERY VERY VERY VERY VERY VERY AMAZING!

  • Dale Lacuna 3 weeks ago

    Do you have a credit card?

  • Dale Lacuna 3 weeks ago

    I subsribed

  • Dale Lacuna 3 weeks ago

    And like

  • Dale Lacuna 3 weeks ago

    Hey bruh my real name is Jason not Jason in 13th of friday!

  • SoulZ X 3 weeks ago

    Download to copy!😻😻😻

  • Selina2006Loves Cats 3 weeks ago

    I built it and it’s AMAZING!! Thank you so much for making this video!

  • Svea Cronyn 3 weeks ago

    Your an aweaome builder!

  • Shadow_ Enchantress 3 weeks ago

    That is beautiful. Where do you get your ideas and designs. I have used almost all of your builds at some point in time. These are always amazing😊👍

  • Estelle Bioh 3 weeks ago

    Wow

  • Nicolas Nelson 3 weeks ago

    I’m so confused for the beginning, I did exactly what you did and it doesn’t match. 😐. Plz help

  • KawaiiCupcake _08 3 weeks ago

    I REALLY REALLY REALLY LOVE UR VIDEOS and to be honest….. I WANT U AT A BILLION SUBS ALREADY!

  • KawaiiCupcake _08 3 weeks ago

    What texture pack r u using?

  • Joaao Pestey 3 weeks ago

    Words cannot describe how awesome of a job you have done! I would recommend this to all my friends out there 😀

  • Weston McGaha 3 weeks ago

    How long did this take?

  • Muhammad Zain 3 weeks ago

    Very very big hause 😮😮😮😮

  • Ahmet Berke Başar 3 weeks ago

    Seed?

  • Sally Pajo 3 weeks ago

    I can’t believe you just did that

  • _ RICHIE_ 3 weeks ago

    Owww…..bro u are best at building :Oawesome, realistic and beautiful housemates OmG lol

  • abraham'S CRAFT 3 weeks ago

    please se my house

  • samvab shrestha 3 weeks ago

    piese teach us how to make redstone house

  • Kerem Papila 3 weeks ago

    What’s that awsome texture pack

  • Kerem Papila 3 weeks ago

    Called

  • Hey man this video is super cool and my dad was just diagnosed with cancer.

  • Jack TheLegend 3 weeks ago

    Just subbed have been watching and building your builds lately thank you a lot and keep doing what your doing

  • smalless 3 weeks ago

    wow, i made some Minecraft tutorials, too. But your houses so beautiful!

  • Santhosh Kumar 3 weeks ago

    Please do a FACE REAVEAL PPPLLS

  • Mr. HugAlot 3 weeks ago

    I love the way you do these tutorials. The instructions are simple and thorough. I always wanted to build a mansion, but couldn’t find an easy tutorial. Keep up the good work and I’d like to see a survival mansion! 😊

  • gray wolf 3 weeks ago

    اثاث للبيت

  • Osana Najami 3 weeks ago

    It is for you idiot

  • FOX!!! FOX!!! 3 weeks ago

    😉😉😉

  • Даниил Соколов 3 weeks ago

    Прикольный домик 👍👍👍

Comments are closed.