50 Comments

  • Solperk plays 3 weeks ago

    savage riding hood

  • Landen Lepock 3 weeks ago

    Why the Fairy and Bon Bon wearing a Skirt

  • SFM ShipWreck 3 weeks ago

    I choked on my drink and I was choking while laughing ❤️😂😂😂😂

  • Solperk plays 3 weeks ago

    SAVAGE WOOD CUTTER CONFIRMED

  • JinxGirl1 3 weeks ago

    When I saw the title I thought puppet and ballora had each other’s roles but I like it this way. It’s funnier.

  • Hayden Coulter-Peters 3 weeks ago

    omg i loved the end now i can die in piece good bye sunny

  • Hernesto Mercado 3 weeks ago

    I feel like baby should be his mom but she’s not here

  • candy sweet 3456 3 weeks ago

    Pfff 😁 I love it yay red foxy hood nice name this is awesome great job 💖💖💖💖💖💖💖💖👍

  • Gaming Queen 3 weeks ago

    “Now I can die in peace”

    XD

  • Ericka Jones 3 weeks ago

    Hey funtime foxy can you have a sister

  • Madlyn Gamer 3 weeks ago

    If you fall bollora barrow freddys life alert so both you guys can be like “Help I’ve fallen and can’t get up!”

  • Madlyn Gamer 3 weeks ago

    21k views and 314comments

  • rogelio calalec 3 weeks ago

    i love the story.

  • FNAF SISTER LOCATION 3 weeks ago

    Ballora is funny

  • Srpingtrap Jay 3 weeks ago

    Lol 😂 😆 😝 lololololololol

  • Pokemon_ Jay 3 weeks ago

    “Wow granny, look at your butt!”

  • Chelsea-lea Bashforth 3 weeks ago

    Did I see puttpit and foxy kiss?

  • Winnie Solatorio 3 weeks ago

    I wana kill funtime fredy hahahahahahahahahahaahahah

  • Winnie Solatorio 3 weeks ago

    All of you I’m gonna meet you at mincraft send by Lance hahahahahahahahah

  • Winnie Solatorio 3 weeks ago

    Maybe just today

  • TheCMan 3 weeks ago

    Puppet is a girl confirmed

  • Ashys Life 3 weeks ago

    I love these tyipes of videos!!! But why every time they do the fairytale videos foxy dosent know ’bout it?

  • Maritza Gonzalez 3 weeks ago

    Foxy Kissed puppet at the end

  • Olivia Lopez Jillian 3 weeks ago

    Good video foxy!!!!

  • Viola Ellis hankins 3 weeks ago

    What is the game called

  • Alisha Az-zahra 3 weeks ago

    Foxy

  • Alisha Az-zahra 3 weeks ago

    I want to play you to the minecraft

  • Luna Rose 3 weeks ago

    Yes I’m finally catching up!!!!!

  • Balloon Girl 3 weeks ago

    When he said look at ur butt it made me bust out laughing

  • Laura Little 3 weeks ago

    Ballora took another one of your intros please don’t tell her that I told you cuz she would kill me oh wait she doesn’t know where I am 😁

  • Daniel Sanchez 3 weeks ago

    That is not how the story possed to end puppet

  • mia chesshir 3 weeks ago

    Foxy should be the wolf and Ballora should be the little girl.

  • my cats 3 weeks ago

    Oh am puppet not the story ends

  • The Galaxy kat 3 weeks ago

    yAy AnOtHeR FaNtasTic FanTaSy!!!😂😂😂

  • The Galaxy kat 3 weeks ago

    My what big butt you have! Response: yes so I can sit longer…😂😂😂

  • The Galaxy kat 3 weeks ago

    Puppets voice sounds more squeky than usual😂😂😂

  • The Galaxy kat 3 weeks ago

    The ending..first it was all a play…then the smooch…then the lick on the cheek…then the death…DARK STORY

  • ian mew 3 weeks ago

    Bamil plz

  • Aisha Richardson 3 weeks ago

    I love your sows I all ways whach your shows

  • tiffany roretz 3 weeks ago

    FOXY!!! Why were you talking about the BUTT of ballora!!!LOL LOL LOL LOL LOL LOL 😂😁😄😃

  • tiffany roretz 3 weeks ago

    NOW YOU KISS PUPPET!!!!!!!LOLOLOLOLOL!!!

  • Mandy Wring 3 weeks ago

    i cherish this vid

  • funtime foxyna 3 weeks ago

    i did not know that foxy can talk that fast

  • funtime spicy 3 weeks ago

    BAAAAAAAAAAAAAACK

  • Jaiden Person 3 weeks ago

    shut up

  • Shadow Foxy 3 weeks ago

    You already uploaded this video

  • The Emerald Vampire 3 weeks ago

    Omg so it’s little red riding hood LITTLE he is bigger than he’s mom because his mom is Bon Bon LOL

  • The Emerald Vampire 3 weeks ago

    LOL the wolf is a ballorina with ears a snout and a tail 😱 SASQUATCH 2.0

  • The Emerald Vampire 3 weeks ago

    OMG foxy: granny look at your but!
    Ballora: *quietly laughing*

  • The Emerald Vampire 3 weeks ago

    OMG foxys mom is a fairy

Comments are closed.