50 Comments

  • Dotdot 256 7 months ago

    DDOOOOOO BBLLLOOOPPPEEERRRSSS

  • mihhail oleinikov 7 months ago

    (:

    im your fan

  • Weird Wolf4 7 months ago

    Why does Foxy break 4th wall.

  • Rosla Horror 7 months ago

    /(●^●)—♡ here’s my love!
    *Ten minutes later*
    /(T-T) why you throw away my love?

    /(●>●)—

    🌋

  • thats bannaz 7 months ago

    I love spider

  • Kennedy Worthy 7 months ago

    Stranger things are the best

  • freakshow baby 7 months ago

    Cool ^_^

  • Kathleen 7 months ago

    DEMIDOG

  • funtime foxy gamer 7 months ago

    hello foxyxlolbit is so much cancer uhhhhh i got the heebie jeebies from that rumor

  • The King /// 7 months ago

    i dont want the evil spider get you

  • Derpy Springtrap 7 months ago

    Do a fun time foxy meets pennywise (aka) IT

  • Michelle Napier 7 months ago

    I love your Chanel !!!!!!!!

  • Foxy's Life 7 months ago

    😤

  • foxy the the pirate dj fox 7 months ago

    No bit fun time foxy spider

  • enderslayer_ 461 7 months ago

    Love it

  • Kelly Stephens 7 months ago

    I love stranger things :3

  • ubaldo chavez 7 months ago

    Cuphead ref

  • Kayla Smithberger 7 months ago

    Omg omg

  • Louann Simpson 7 months ago

    I got an idea just RUUUUUUUUUUN!

  • Jonah Kipfer 7 months ago

    He’s not messing around with you he will kill you

  • Josiah Adolphe 7 months ago

    I hope the spider bites you

  • Michael Roach 7 months ago

    Do one with el

  • Derpy Springtrap 7 months ago

    The monster looks cute in this

  • Fadi Alshaikhli 7 months ago

    Pupet sent me

  • KillerBunny Girl23 7 months ago

    These are the kind of things that happen when the stranger things skin pack comes out

  • Lisa Shoemaker 7 months ago

    Not to say anything mean about you guys but how do you upload videos? You’re hands are cube like (nothing mean)

  • Allison Bolton 7 months ago

    Why did circus baby say mean mean carrot teen? Why does fun time Freddy love chicken?

  • KillerBunny Girl23 7 months ago

    If you spit out a slug, don’t worry about it. Lol I wonder if they actually watched stranger things.

  • trinity Zawiskie 7 months ago

    nooooooooooo i don’t

  • FT FREDDY 7 months ago

    want some chiken

  • Michelle Cunningham 7 months ago

    Your couch was Green until the end when you were saying stuff and we could see you and then it turned red

  • lps_Jubilee_sparkles 7 months ago

    Thank God the demogargon is less creepy than this one I love stranger things though

  • Kaomi Deam ;3 7 months ago

    Oooooooooooo,a role-play on my fav movie,or it isn’t on my fav movie,awww man,well can u plz make a role-play for the movie stranger things?!?! Nothing inappropriate plz

  • eoin Connolly 7 months ago

    Funtime foxy kiss lobit and more and more

  • seanofficemonkey 7 months ago

    wow deep

  • Wanda Rivera 7 months ago

    No

  • Babytoy Chica 2 7 months ago

    Find the spider Foxy! I’ll save you by liking the video:D

  • Kacylyn Banagale 7 months ago

    I lov it

  • Linda Rodriguez 7 months ago

    Yes

  • Wolfie Gamer123 7 months ago

    Lol

  • Tomorrow Is another day 7 months ago

    I watched the series there’s gonna be a new character named “crystal”? I think

  • Vicky Anderson 7 months ago

    Lol!!!!!!!!!

  • Jesse Avina 7 months ago

    my dnd charector is in the vale of shadows so hes in the upside down

  • Jesse Avina 7 months ago

    got more then a spider to worry about you got some thing that is about to kill poor litte will

  • Jesse Avina 7 months ago

    weres el/eleven

  • Jesse Avina 7 months ago

    HELP I HAVE ACTAULY MADE A PORTAL TO UPSIDE DOWN HELP *will screams in the back ground*

  • Jesse Avina 7 months ago

    waht wall lights and painted letters? 8r lights up u lights up n lights up* run hmmmm *wall goes crazy* NOPE NOPE NOPITY NO NO NO

  • KarenTheKitten Playz 7 months ago

    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

  • KarenTheKitten Playz 7 months ago

    foxy:hes gonna be fine his box is safe right?
    puppet: AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    foxy:thats nothing im sure hes fine
    puppet:hey!
    me:WHAT THE FOWA XD

  • KarenTheKitten Playz 7 months ago

    expection when he saw the monster from stranger things: foxy:AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    reality when he sees monster from stranger things: foxy:oh what is that
    me: XD UR NOT SCRED THE THE FOWA!!!

Comments are closed.