49 Comments

  • Bon Bunny 3 months ago

    Bonnie… you just ruined your chances with Ballora… 3 strikes, your out.

  • Mary Elizabeth Morrow 3 months ago

    Name the fish bun bun

  • Minecraft Pro123 3 months ago

    Hey Bonnie I love your videos ever I watch them ever bffs forever

  • Kawaii Lover 3 months ago

    Do bonnie meets funtime foxy PLS

  • Rainbow Dash - 3 months ago

    Oh thanks

  • Rainbow Dash - 3 months ago

    Bonnie/digi

  • Noor Ali 3 months ago

    Hi

  • Zaffrey pro sweg boy king mlg foxy 99999 3 months ago

    Whaaaaaat

  • Jennifer Heckman 3 months ago

    Tater tot

  • Zombie play GTA five 3 months ago

    I am Bonnie big fan

  • Zombie play GTA five 3 months ago

    I like Bonnie

  • Kristen Chesnut 3 months ago

    Try agen tomaro

  • badmangamer 2.0 3 months ago

    bonnie you will ever get a girlfriend because you are not late smart

  • Patrick Pena 3 months ago

    I want Bonnie to meet foxy

  • Alissa Root 3 months ago

    Goddammit bonnie

  • Kennedy Smith 3 months ago

    GoldenBonnie i love her dont worry i am a girl

  • The Dairy God 3 months ago

    I think it is ether bonnie jr or taders tha fish

  • MIKE PLAYS 3 months ago

    why foxy is not your video?

  • Joe Pedroza 3 months ago

    😂😂😂😂😂what is getting on?

  • gamingdino 3 months ago

    bonnie meets foxy

  • Joe Pedroza 3 months ago

    KILL my 🤕🔫😭

  • Joe Pedroza 3 months ago

    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK

  • Dr. Crok 3 months ago

    Great video!

  • BalloraThe FNAFfoxballerina 3 months ago

    Ballora we have to spread the foxy x lolbit rumors quick! ;o;

  • Boris LOVING WOLF 3 months ago

    *11:05*
    XD

  • July The Octoling 3 months ago

    Hi Digi!

  • Erick and mila Rada 3 months ago

    Hmmmmm

  • Erick and mila Rada 3 months ago

    Hm what’s a banana hmmm

  • Foxy Artist & MORE!!!!! 3 months ago

    Gasp Digi x Ballora or bonnie x ballora

  • Deborah Palin 3 months ago

    I love you 😍❤️💛💜💓💙❤️💗💘💚😘😂😀😎🤓🤓😜😛☺️😁😘

  • Bhargavi Kannan 3 months ago

    do boonie deff

  • DecipherTheCipher 3 months ago

    Can you please do one where Bonnie meets Funtime Foxy? The Voice should definitely be there. Please!

  • amanda balis 3 months ago

    No hater but I want bonnie to like cha no hate plz or I will get sad no hates👍.

  • amanda balis 3 months ago

    I meant Chicago btw

  • amanda balis 3 months ago

    Grr I meant chica

  • amanda balis 3 months ago

    No one say lol! Or I will get mad 😠

  • SUPER CRAZY MLG cat 3 months ago

    Your awesome your so cool

  • Ava Quintana 3 months ago

    Skittle playz i agree

  • FuntimeFrenzy Freddy 3 months ago

    There should be a Bonnie vs puppet since in puppets vid he took ballora on a date and I’m pretty sure puppet was nervous and blushing

  • Trinity Templeman 3 months ago

    taders the fish is bonnie’s fish 10 likes = taders the fish

  • Five nights At 39 3 months ago

    No do genji

  • Five nights At 39 3 months ago

    I agree with dantdm hatter

  • Snickerdoodle Gamer 3 months ago

    i like one hope bonnie gets forgiven and marries ballora

  • Kaster Sana 3 months ago

    Lol yeah fish

  • Pentagram_ GAMING 3 months ago

    I <3 taters 4 EVA

  • Victor Mahaffey 3 months ago

    Do taters the fish

  • Victor Mahaffey 3 months ago

    😂

  • Bored Luke 3 months ago

    Man, your voice is amazing 🙂

  • Alex Severino 3 months ago

    bonnie start video in the pizzaria not in darline

Comments are closed.