50 Comments

  • Cmtsmt Gaming 1 month ago

    “Trap trapdoor”

  • sonia bigin 1 month ago

    jen your usename is diffrent its jensupergirly

  • mrtito320 I play roblox lol 1 month ago

    The pie numbers ate
    3.15
    1592
    6535
    8979
    3238
    46

  • Dangerous Duck 1 month ago

    You should play more and a challenge idea for this is have one person looking as they drop with the other tipeing or something like that! Anyway that’s just a suggestion, keep up the good work

  • calumundo gaming 1 month ago

    How do you do ure intros

  • kid gamer 1 month ago

    Omg I am spool raged you could’ve chosen nether setting grraah. You guys are sooooo blind

  • Jay Cunningham 1 month ago

    I

  • Jay Cunningham 1 month ago

    Hi

  • Jay Cunningham 1 month ago

    Thank

  • Molly Cope 1 month ago

    why u have your roblox names????

  • Max Carter 1 month ago

    dolphins are in minecraft

  • Zaijohn Gadiano 1 month ago

    Why your name is different

  • Danniella tucker 1 month ago

    Please can you make more pixel drops I love the pixel drop vids! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • Karen Johnston 1 month ago

    Hi

  • Kanokthip Herrington 1 month ago

    Guardian

  • Oreo Cakes 1 month ago

    What’s a trap trapdoor? Still luv ya Pat and Jen!

  • Gemma ;D 1 month ago

    pat can you put duct tape over jens mouth when doing these vids so she has a chance please

  • Oreo Cakes 1 month ago

    Haha big bed XDDDDDDDDD

  • Dogey9997 gamer roblox 1 month ago

    Please play more roblox and friend me my name is Dogey9997 I’ll help you on roblox

  • amy masip 1 month ago

    pat do bedrock eddition again plz it reminds me of favremysabre

  • Danielle Smith 1 month ago

    Lol pat typed trap trap door instead of iron trap door 🚪XD

  • Carz Cookies 1 month ago

    Why is Jen called like her name in Roblox?

  • Carz Cookies 1 month ago

    You look taller🤙🏼

  • Nathan Murphy 1 month ago

    Lol, the one who easily gets pressured is pat, he typed in “trap trapdoor” -_-

  • loongfatt 1 month ago

    Why Jen has a new nametag

  • loongfatt 1 month ago

    I know why because they are playing in minecraft pe not minecraft pc

  • Carter's awesome Videos 1 month ago

    Your on pe

  • CatloverRosie07 1 month ago

    This is random but guess the spongebob character:

    😴🌸

  • DragonHeartedCS//Blood_Seeker HELL_BRINGER 1 month ago

    pat said:jen asked uhm is there dolphins in minecraft jen:laugs me:THERE IS~!!!!!!!!!!!!

  • itsHeppy 1 month ago

    I just noticed Jen’s name is different “JensSuperGirly”
    That just makes me say
    What?????????????????????

  • Nathalia Maglalang 1 month ago

    Why your move umm never mind a super walk

  • Nathalia Maglalang 1 month ago

    Oooo i see not super walk a xbox minecraft

  • itsHeppy 1 month ago

    OMG I knew all the answers and cringing for my life😭
    Edit: I mean some of the answers….

  • Asad Farhan 1 month ago

    Did mc do another update?
    What’s a trap trapdoor
    P. S:I’m being sarcastic

  • Miss Jenny.J 1 month ago

    14 million that’s cool guys

  • Guru Zli Kardashijan 1 month ago

    Jen: O DAC A LANG WORD!!! Jen: deilait senjor???!!!

  • Guru Zli Kardashijan 1 month ago

    Daria me: * u dari se u glavu * what

  • Guru Zli Kardashijan 1 month ago

    Ahhahahahahahahhahahahahhaha l love m&ms

  • Anri Yuliana 1 month ago

    Yeah there are camera in the minecraft windows 10 there are to robot but its hard

  • Gaming for fun 3090 1 month ago

    3.1063826382018326381902728181937365173816253848165385276354452728776357762562778836262622723663773627283122908790002788277782016819282918737394829191938373652973635362728283536728827737377278282835664456827281719119173728164548/64826482

  • Gaming for fun 3090 1 month ago

    That’s #piforyabro

  • arar gamer225 //THE GAMER 1 month ago

    pat has a different minecraft name .furious pat is the name like if you noticed

  • WR Gamer 1 month ago

    Hey pat and Jen I am a big fan and I love your vids I never miss one and I SUBSCRIBED to your channel but I’m in a other country so I’m very sad I can’t meet you 🙁

  • WR Gamer 1 month ago

    I don’t know da wae

  • WR Gamer 1 month ago

    OF ENGLISH

  • TheCousin vlogs 1 month ago

    I love u guys and i hope you make some more minecradt and roblox games and pls dont stop youtube channel because you and jen are fun to watch i love you both😃😃😃😃😃

  • LILY Grimmond 1 month ago

    Jen why you are so keen to Pat you are so bad🐎😿😭🙁🙍👿😓😔😞😟😢😥😦😭😿🙁🙍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😿👎

  • LILY Grimmond 1 month ago

    AND is NOT OK !!!!!!!!!! PAT Is It OKkkkk👎😿

  • Diamond Daggers 1 month ago

    I ACTUALLY GUESSED PISTON,AND THEN PAT AND JEN WERE NOT ABLE TO GET IT.

  • LILY Grimmond 1 month ago

    Hi Pat you are the best of luck and jen save sroyyyy

Comments are closed.