50 Comments

  • LakiYT Minecraft 2 weeks ago

    *Bardzo fajna seria, SUPER! A wam widzowie podoba się nowa seria ?*

  • MatiGaming 1 week ago

    3:20 Coś Zwalone Jego Żona Muwi Że Jest *Dumny Z Niego xD

  • dawid słomka 1 week ago

    życie lakiyt w minecraft

  • NesikPL 1 week ago

    zrob zycie myszy w minecraft

  • Edzia Sz 1 week ago

    To iest starste lol

  • Rzniwiarz pl pl 1 week ago

    Entiti303 vs slendermen prosze

  • Assasyn xD 1 week ago

    Jak Gplay stał się Gplay.EXE xD

  • Damian Barczak 1 week ago

    Steve, nie Steave

  • Assasyn xD 1 week ago

    Jak człowiek stał się Nochem xD

  • Patryk Ziewiec 1 week ago

    życie emelalda

  • Szymon Ciszek 1 week ago

    Andrzeja dudy

  • Inez sido6 1 week ago

    Może było by ciekawie też jak on wrucił do swojgo świata?

  • Zbieram 100 subów bez ani jednego filmu 1 week ago

    kto wali konia like

  • roxi Op 1 week ago

    Zrup życie pułki na ksiąski

  • Bober 1 week ago

    Zauważyłem że w tytule filmu pisze Steave a nie Steve

  • Zip Vip 1 week ago

    Początek był straszny

  • TheKaluch TheKaluch 1 week ago

    herobine pisze sie herobrine

  • McPIOTREK Games 1 week ago

    Źle napisałeś.Nie pisze sie steave tylko steve

  • Zuzia Domanska 1 week ago

    GPlay! Pisze się Steve.

  • Kanał Zamknięty PL 1 week ago

    Slaba seria wiem że próbowałeś ale ZRÓB jaką lepszą historie i inne mowy a nie. To strasznie nudzi . Steve nie stał sie od tak herobrinem.

  • Paula Play 1 week ago

    A może teraz Jak Gplay został YTberem

  • Wikusiek Msp 1 week ago

    Zycie delfina

  • Rafal Czerw 1 week ago

    Bardzo mi się podobało dałem ci jusz suba like i Dzwoneczek

  • Zeus 07 1 week ago

    seria zajebioza ci co chcom więcej lajk pod tym komem żeby zobaczył

  • Amelka Raczyńska 1 week ago

    Świnia na pigmena

  • Sylwia Ł 1 week ago

    Jak człowiek stał się slajmem

  • Lightning Bolt 1 week ago

    Steve to nie Herobrine ._. Ale odcinek spoko 😀

  • Klaudia Banasiak 1 week ago

    Życie lidlaków

  • Femes ! 1 week ago

    Jak ryba stała się kałamarmicą ? || MINECRAFT EWOLUCJA!

  • gracja an gra 1 week ago

    18:4 hyba ENITIT 303

  • gracja an gra 1 week ago

    18:04

  • fantaio 1 week ago

    jak powstał pigaman

  • mfde mfeu 1 week ago

    kolejna głupia seria 😛

  • adrian mazur 1 week ago

    ‘_’ Herobrinem

  • seba 1 2 3 1 week ago

    Życie Notcha

  • Michal Piotr Pałys 1 week ago

    Zrub życie kościotrupa czyli Baśki

  • dragon gamer 1 week ago

    zrub rzycie king konga

  • Filip Pawlaczyk 1 week ago

    zrób życie Filipa

  • Frifek Frivowski 1 week ago

    5:25 xd

  • zosia czoske 1 week ago

    jak szkielet stał się mrocznym szkieletem

  • Jan Młynarczyk 1 week ago

    Nie, zartuje

  • xVAKUx 1 week ago

    wes
    gplay minecraft jest nasz nie takie straszne boje sie troche plss

  • Dziki Bober 1 week ago

    kto robi ci te mapki budynki itp.

  • Julia Łukaszewska 1 week ago

    GPlay pokaż tważ xd

  • XXX Ala X Msp XXX 1 week ago

    Super ekstra ale xbxuxzxix z Lakim? Bez x

  • XXX Ala X Msp XXX 1 week ago

    Super gdzie są moje oczy poleecam Gplaya!

  • Gabrysia Player 1 week ago

    Bardzo bardzo fajne więcej takich filmów

  • Gumi Kitko 1 week ago

    Gplay alex nie jest płećą żenską tylko męską, nie ma na oczach specjalnego makijażu który mówi że jest dziewczyną, to że ma długie włosy to nic nie znaczy.
    Dziękuje za przeczytanie komentarza.

  • Igor Obszański 1 week ago

    Xd

Comments are closed.