⬛ To jest filmik z autorskiej (wzorowanej na mapie Kanona) mapy w

50 Comments

  • Mariusz Obara 3 months ago

    Szymeq jesteś kozakem z komend

  • Jon Kis 3 months ago

    Dodasz szymek mape pls jest zarąbista 🙂 🙂 🙂

  • kubix px 3 months ago

    Lubie sledzie

  • Michal Lecki 3 months ago

    Je tricszus

  • Wojtek Szawerna 3 months ago

    Nie lubie śledzie

  • Goku Black 3 months ago

    ,,TFURCA” przegrał życie

  • Kapi B 3 months ago

    LUBIE ŚLEDIZE

  • Lokiko 3 months ago

    Ej SzymeQ dasz serduszko? pls

  • Kacper 3448 3 months ago

    @szymeq plis wydaj mapke

  • mew two 3 months ago

    Lubię śledzia

  • szymek brozek 3 months ago

    14 reklam 30 min odc jprd

  • Alan Stańczak 3 months ago

    Szymeq ty masz minecraft non premium????

  • Kubsky 3 months ago

    wbijac te 300:000 subuw
    ;33 bo szymek to spoko ziomek i na to zasługuje
    i nam da epickom mape !!!! 🙂

  • Jacky Master 3 months ago

    Lubie sledzie

  • tyrus tetramand 3 months ago

    Szymeq zrób własny serwer w minecraft

  • Damian burchacki 3 months ago

    Dasz mapie do pobrania ?

  • Maciej Burczyk 3 months ago

    Jak zrobić taki generator

  • 5b Smelkowski Filip 3 months ago

    Dodaj co ile pojawiają emeraldy

  • Kubeusz 3 months ago

    *_Zrob odcinek z komendami ktore wykorzystales do tej mapki pls_*

  • Maciek Zukow 3 months ago

    tylko nie ten zgapiacz głupi weź z nim nie nagrywaj proszę on jest plagiatorem niech spada głupek !!!!

  • michał pele 3 months ago

    Zrobisz osobny odc jak zrobić takie generatory ??

  • Filip Narewski 3 months ago

    xd xd xd xd xd

  • Ania Wiewiórowska 3 months ago

    Szymeq udostępnisz ta mini gierke jest super!!!

  • jakub Nosek 3 months ago

    Czadowe to jest bende dawal like az sie ta seria skonczy dawajcie like pod kometazem to morze to przeczyta

  • dragon odkrywca 3 months ago

    Fajny film

  • Celina Kotulla 3 months ago

    siema z tej strony Jaszymek i plakat mateusza xD

  • Jessica Hol 3 months ago

    Fajna Gra

  • Maria Gór 3 months ago

    Lubie śledzie 🙂

  • nie Jaszym tylko Szymuś <3

  • jak ty zrobiłeś ten sklep w skrzynkach? bo mniej więcej rozumiem ale nie wiem jak to zrobiłeś że jak kupujesz to ci skrzynka się nie zamyka i item który chwytasz nie wypada wtedy

  • poka brata

  • Ciacho pl 3 months ago

    Głowa vs głowa z hanterem

  • Olivier Suda 3 months ago

    klick klick i klick

  • Mistrz Ignita 3 months ago

    CZEMU KURWA WIDZE TAKICH DEBILI NA “NA CZASIE” KURWA YT SIE POPIERDOLILO

  • Krzysztof Janas 3 months ago

    Lubię śledzie

  • Dominika Wydra 3 months ago

    Lubię śledzie xd😉 kto też lubi to łapa w górę !!!

  • Ciol 8 3 months ago

    Więcej reklam się wstawić nie dało?

  • Tomek Szewczyk 3 months ago

    Nie nagrywaj z złodziejem

  • Flowey The Flower 3 months ago

    pieprzony kłamca

  • Lokiko 3 months ago

    Daj mape do pobrania

  • Oliwia Mularczyk 3 months ago

    Nstępny film
    z jahimozo

  • ThePekisOo 3 months ago

    Tylko ekipa knurów !!!

  • Czarek Krzyżaniak 3 months ago

    Wajny filmik. Wiencej tej terrari. Kto za, fapkuje.

  • Maksymilian Zasłonka 3 months ago

    Lubie śledźie (tak naprawdę nie lubię śledźi 😉☺😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑)

  • AsTeR x Pompa 3 months ago

    Ta mapa jest do Pobrania ?

  • Korolowy ! 3 months ago

    Lubie śledzie

  • Małgorzata Godyń 3 months ago

    szoymon

  • rektu1337 xd 3 months ago

    daj linka kurwo do tej mapy

  • Kacper Czatkowski 3 months ago

    Więcej reklam tu nie było

  • Basia Kucharczyk 3 months ago

    ILE MOŻNA ZAROBIĆ NA NAGRYWANIU CAŁY CZAS TEJ SAMEJ GRY 6 LAT PO WYDANIU TEJ GRY

Comments are closed.