50 Comments

  • unicorns for days 3 weeks ago

    Joel droned

  • nouha bakkali 3 weeks ago

    Yes

  • XxsecretxX 3 weeks ago

    You should just craft an ender chest!

  • Edward Daniel 3 weeks ago

    Oh god I’m happy Preston is not there they would be dead meat cause of Preston 😂

  • Sprinkles RBLX 3 weeks ago

    Lol if you were allowed to cheat you should’ve just used commands and flew and hid or something ahaha

  • Mary Rose Liwanag 3 weeks ago

    I cried when stcy and joel died

  • NEXT GENERATION WOLF 3 weeks ago

    roast meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • Hamish Baker 3 weeks ago

    why!!!!!!!!!!!!!

  • Mary Jacob 3 weeks ago

    Yessssssssssss new season plzzzz

  • Egle Lukociute 3 weeks ago

    Yes please bew seazon!

  • Mary Lesanvlogs 3 weeks ago

    So is this the end of one life?

  • Eneli Tollimägi 3 weeks ago

    Hey Lizzie!
    Can you please do One Life season 2?

  • Dragongirl2526 3 weeks ago

    Near the end someone in the chat said IS THIS POISON WATER!? So someone found you poison water

  • Rylee Somerville 3 weeks ago

    Lizzie I am so sad you died This is my first ever comment You are my inspiration I have one of you t shirts I love it 😍 😘

  • watermelon and raspberry 3 weeks ago

    Lizzie will you do the shadowcraft 3.0 ? Pleaseeeee . If not you can hate me

  • Selena Stojkovski 3 weeks ago

    NOOOOOO!! I love this series! 🙁

  • LAI SIYING 3 weeks ago

    Plz do alot more than 1 Seasons

  • TheUnicornLina 3 weeks ago

    Joey killing everyone

  • Camille Kragh 3 weeks ago

    DO MORE PLEASE!!!!!

  • Nonii's idea 3 weeks ago

    Can you pls pls pls do a vid on how to download deco craft for mcpe 1.2.9?love you 💜💜

  • merry marie plays 3 weeks ago

    Yes please do it season 2

  • Terra Plays 3 weeks ago

    NOOOO WHY IS IT OVERR PLEASE DO A SEASON 2!!

  • Jewel Medenilla 3 weeks ago

    Noooooooooo this is my favorites mode pack and its the end WHY IS JOEY IS UNKILLABUL

  • Super Kitty 3 weeks ago

    When you have no internet for 2 days and you come back and see THE PUURRGGEEE

  • Princess Pinkie 3 weeks ago

    Lizzie why didn’t u put the spa of life water in a bucket and put it down when u need it and pick it back up???

  • Renzo Dragneel 3 weeks ago

    NOOOO!!! ;-;

  • Tumen Batgerel 3 weeks ago

    1 i hope you didnt run cuz they can see your particul
    2 gg

  • KittyGamerzXD 3 weeks ago

    JOEY IS A SAVAGE

  • Agnute Aha 3 weeks ago

    nooooooooooo why is it over plz do a series 2 plzzz

  • Emma xoxo 3 weeks ago

    COME BACK

  • Starlight Archer 3 weeks ago

    🙁 I LOVE YOU SERIES GOODBYE😢 :'( can you do shadowscraft now?🙂

  • Sunny & Honey! 3 weeks ago

    Please do series two please Lizzie

  • CRAZYWAR10CK 3 weeks ago

    omg lizzie nuu make series 2!!!!!!

  • Jenny Williams 3 weeks ago

    OMG

  • Jean Deocampo 3 weeks ago

    Joel is DEAD now cause he drowned.

  • Cali Love 3 weeks ago

    NOOOOOOOO!

  • kittycatgaming 107 3 weeks ago

    PLEASE DO ANOTHER SERIES LIKE SHADOWCRAFT

  • Sab Bored 3 weeks ago

    😢😢😢LIZZIE😭😭😭

  • Selina DIY 3 weeks ago

    Do abither series please

  • Christian Chang-Chipolina 3 weeks ago

    NNNNNOOOOOOOOOOOOOOOO

  • Allie Mc 3 weeks ago

    More more!!! Loved it

  • CiaraAutumnn 3 weeks ago

    This is my favorite series!! Please do next season !

  • THeKawaiiDino Gaming 3 weeks ago

    Pls play roblox

  • Tea girl101 3 weeks ago

    Please do a next season

  • topato potato 3 weeks ago

    I hope graser in the next season

  • Addison Solis 3 weeks ago

    Yes

  • lala cat 3 weeks ago

    plz do more

  • Lameo•Potato 3 weeks ago

    *HECK*

  • Vevynnshya Tanzil DeshyaDevynn 3 weeks ago

    Pls join the next season off one life i love this series

  • Michelle Malone 3 weeks ago

    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa why did U have to die?

Comments are closed.