🔥 BARDZO DZIWNA WINDA… BARDZO!!! 🔥
Pomóż Księżniczce w

50 Comments

  • Dawid Krupa Krupa 1 week ago

    Ta mapa była podobna do mojej zabawy na trampolinie. Serio ja się w to bawiłem

  • Dawid Krupa Krupa 1 week ago

    ZZZZIIIIIEEEEEWWWWAAAAAMMMMMMM

  • Alan Wójcicki 1 week ago

    ziewnołem 124568000987655457812345 razy ale fajny film

  • signum on 1 week ago

    Świetne

  • the extreme dragon of destruction 1 week ago

    NIE JA

  • Kacper Ziminski 1 week ago

    Super odcinek

  • Cutekittypl Yt 1 week ago

    przez ciebie nie dość że ziewłąm to musiałam zostawić łapke w górę! a i jeszcze komętarz! (a subować nie musze bo robię to od dawna ha ha !)

  • ola Wyrzykowski 1 week ago

    Ja

  • LittleBlue Girl 1 week ago

    ZIEWLAM I ZOSTAWILAM LAPECZKEEE 🦊!!!

  • dariusz bad 1 week ago

    Wow aż 7k ludzi ziewlo 😀

  • Roton00 R 1 week ago

    JA ZIEWAŁEM (;

  • życie z grami i chalengami i moje serie 1 week ago

    na śudmym piętsze była owca xd

  • Kasia Majchrzak 1 week ago

    ZiEEEEEEEEEEEwnęłam

  • Minecraft Budowle 1 week ago

    Ta mapa jest w robloxie

  • Patryk Kulawiński 1 week ago

    jjjjjjjjaaaaaaaaaAAAAaaaa

  • kamil Oczkos 1 week ago

    👍

  • MoniorTV 1 week ago

    #EnzziKról

  • Maja Domitrz 1 week ago

    Ha ha😄😄😄😀😄😄😄

  • Agatka 23 1 week ago

    To jest inspirowane do strony Roblox do gry Elevator Simulator czy coś takiego 🙂 (lajkucie żeby widział)

  • Alex Grabowski 1 week ago

    ziewnolem xd 0:00

  • Wiktoria Zastawnik 1 week ago

    Wow

  • dawdo 1 week ago

    zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew

  • Wojtek Kurzawinski 1 week ago

    Ziewnołem tyle razy . 😪Bo mi się spać chce xdd 😂

  • Romek Wolkal 1 week ago

    Exra filmik ja ziewnołem

  • Pawciorowy Gamer 1 week ago

    tam było napisane winda na wierzch

  • Sokołowska Karolina 1 week ago

    Ja ziewałam XD

  • Piotr Kozłowski 1 week ago

    Tam było napisane WINDA NA POWIERZCHNIĘ…rqczej

  • Dolarek Manek 1 week ago

    Ej. Zdradzijes odcinek 🙁

  • TEAgo TV 1 week ago

    ja dałem łape w góre $

  • Kuba Sztabnicki 1 week ago

    1:02 DOKTORA DAŁNA xxxxxxxxxxxxxxddddddddddddd

  • Kamil Zwolennik 1 week ago

    skoro tylko 8000 like to mało osób ziewałó

  • Groszki Tablet 1 week ago

    Mam kułko miłośnikuw ziemi i mjałem marsa

  • Patryk07 Gątkowski 1 week ago

    Jesteś super gostek

  • Jadwiga Gorzkiewicz 1 week ago

    Extra filmik kocham twoje filmy Enzzi 😉 ;!

  • Pancake Polska 1 week ago

    ja ziewałem i dalej od tego “ZOO” był dom mogłeś tam pójść (jak byś zdążył) 🙂

  • Szymon Sz 1 week ago

    Przygotuj się na stratę zwojego kanału!!!!

  • Bogdan Baucz 1 week ago

    ja💩

  • Adrian Lyko 1 week ago

    D:

  • Adrian Lyko 1 week ago

    mapka ceesa

  • Arabi 321 1 week ago

    Ziewłam 😜😜😜😁😁😁

  • Danix360 1 week ago

    Zieeeeeeeeeeeeeeeew

  • WILCZOR 11 1 week ago

    Czy na tej miniaturce Steve pokazuje fuckersa??

  • WILCZOR 11 1 week ago

    9:10 To Twoja Stara XDDDDDDDDD

  • WILCZOR 11 1 week ago

    0:01 10:16 ta sama scenka 🙂

  • MarchHare Zombie 1 week ago

    Zieeeeew XD

  • MarchHare Zombie 1 week ago

    Kto ziewną zostawia łapke w góre i tutaj 2856193638 miliardów łapek w góre XD

  • Cool Girl 1 week ago

    super filmik dałam łapke i ziewłam XDDD

  • juli.limonka 1 week ago

    ja

  • Agnieszka Ben Mabrouk 1 week ago

    Mi się pszypomina taka gra ROBLOX i mapa the normal elevator

  • aleksander łochnicki 1 week ago

    Ja ziewnełem

Comments are closed.