48 Comments

  • kittycat hood 6 months ago

    Lizzie please restock your shop.. you are one of my favorite YouTubers.. <3

  • kittycat hood 6 months ago

    Marry Christmas everyone happy hanika or any other holidays you ppl celebrate

  • My Life As a School Girl 6 months ago

    I thought everyone was going to go to the end together

  • CupcakePrincess128 BabyDinoLov3r110 6 months ago

    Can’t wait till christmasssss

  • Ethan Kim 6 months ago

    Who ceped the egg

  • Rebecca Correia 6 months ago

    DUN DUUN DDDOOOGGGEEE

  • IYA8805 6 months ago

    Where is the end city portal located in the end???

  • theresa Diep 6 months ago

    Plz make a shadow craft 3.0 plzzz Lizzie

  • A Random Person 6 months ago

    When I saw Lizzie Falling I screamed and my Mom heard and asked if I’m okay my response is
    *I’m fine, I’m fine, I just pee a little Bit*

  • Pugseena 57 6 months ago

    Hey Lizzie can you do a video where you visit old worlds?

  • Rachel Spain 6 months ago

    Could u plz plz call an animal or the dragon Black Magic 😁

  • amigo !!!!!! 6 months ago

    guys plz sub to me i will sub back who sub to me

  • amigo !!!!!! 6 months ago

    pin me to plz to get subs

  • Minecraft22Wizz YT 6 months ago

    WAIT WHAT SOMEONE DIES NOOOOOOO

  • BEYONDfunny productions 6 months ago

    Lizze:”I’m fine I just peed a little bit”

  • Minecraft22Wizz YT 6 months ago

    Wait did lizzie and then come back to life?? 😇😇😇

  • Karlos Flores 6 months ago

    i now lizzei your on youtube riwined

  • Gaween :3 6 months ago

    Congratz!!

  • sub- zero1915 6 months ago

    Can you name a pet snow flake

  • Donessa Garces 6 months ago

    Lizzie can you build something for the Winter Competition

  • Jacqueline Samchez 6 months ago

    warning:headphone users…..hahahahhaha

  • Natalie Xxx 6 months ago

    LIZZIE SEAPEEKAY CA
    HANGED THE SIGN ON THE LIFE THREATENING PRESENT CHANGE IT BACK BEFORE SOMETHING GOES WRONG
    like to keep someone alive

  • nil kanan 6 months ago

    Elitra, Totem of undying, Baby dragon, potion bears and epic bacon! WOWZA Lizzie you have it all.

  • Cholo Zurbito 6 months ago

    Hello Lizzie 👋 ❤ Can you Name An Animal “Dizcie” Its Cute Tho >_<

  • PrincessMagic 32 6 months ago

    well done Lizzie, Yammy and Scott you still have your one lives!

  • RosaGirl36 Nightcore 6 months ago

    End CITY!??

  • LifeWithYiXuan 6 months ago

    Lizzie could you please do more of roblox please?

  • Circus Cat 6 months ago

    Lizzie, can u plz name something Shadowy Sparklez

  • Ariana Salihu 6 months ago

    i iov jor vits bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis blei mo minecraft

  • Kathy Sanchez 6 months ago

    Can you make more Sim videos

  • Slime ByDestinyy 6 months ago

    I think Tammy will die :/

  • Slime ByDestinyy 6 months ago

    Omg I mean hammy

  • Slime ByDestinyy 6 months ago

    Omg I keep on spelling hammy

  • Slime ByDestinyy 6 months ago

    I mean hammy

  • Princes Bubblegum 6 months ago

    Poor Yammy allmost everybody picked her that she would die 1st

  • Angel Playz11 6 months ago

    DBAHXJSNDSJSJJS MERRY CHRISTMAS LDSHADOWLADY MUWAHHHAA You make me laugh so hard hahahaha xoxo ~Angel

  • U N I C Ø R N G A M E R 6 months ago

    I wish you can post another one life vid

  • Kawaii Cat 6 months ago

    If you ever do name an animal (preferably cats, but I don’t mind) can you name one
    Marshmallow or Minty or Tingo please? Thank you and Merry Christmas!

  • Roger George 6 months ago

    OMG u hav got 2 call something wiggles!

  • Caspar Redster 6 months ago

    Christmas quest

  • Hannah Nicole Lim 6 months ago

    They look like pets for the armor stand

  • wolfie catie 6 months ago

    when i heard that she was going to the end and thinking she is going to die i am like NOOOOOOO LIZZIE!!!!

  • XxxPerfect.pizzaXxx X 6 months ago

    I was so scared but they actually killed it omg it looked so easy!

  • Alva Lindblad 6 months ago

    You can make a fly tower so When you go up There you jump with your wings on and fly away

  • Jade & Serina D'Souza 6 months ago

    hi LD Shadow Lady / Lizzie! Me and my BFFBTEE (Best friend better than everyone else) Just subscribed to the best gamer EVER!!!!!!!!! The whole reason we made an account was so we could support you! ❤️🧚🏼‍♀️🧜🏼‍♀️😻🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄

    P.S. We are not trying to be pushy or rude, but we’d be SOOOO happy and over the moon if you could reply, subscribe or like this comment LD shadow lady!!! We are huge fans!

  • HayLico 6 months ago

    *drinking water peacefully while watching this video*

    Lizzie:I just peed a little bit
    There goes my water…😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • LaceyPlays Z 6 months ago

    Hey Lizzie, Can You Please Please Please Make a Video on the 29/12 Because it’s My birthday then. I’m Just Asking Because it Will make my 9th birthday the best, <3

    - Lacey

  • MehNem Fox 6 months ago

    gg lizzi scout & yammy ❤ And yay! u got a new outrooo! Yasss reminds me of the olden days (1yr ago and under) This whole video was amazing just like this year! thank u lizzi 4 being an awesome youtuber that always brightened my day pr night ❤❤😊

Comments are closed.