50 Comments

  • Minecraft Channel 2 months ago

    Do people see this video? If yes then like, share and subscribe. Help me gain 100,000 subscribers <3

  • putut trianggono 2 months ago

    udkjfu injeksi ada

  • Toopy and Binoo 2 months ago

    DONT USE THAT THUMBNAIL ITS A KIDS GAME

  • Angel Sánchez 2 months ago

    Cool

  • ysd Osman 2 months ago

    hi

  • Charlotte Murphy 2 months ago

    That is so bad and sad I am crying

  • Francisco Thales 2 months ago

    Esse e palha

  • Jordi Ruiz 2 months ago

    que:/aaa

  • HACKZ 117 2 months ago

    So when they started they wanted to rape her… Both of them…

  • VLOGS, ROBLOX & MORE 2 months ago

    he males clickbait thumbnail for the people who keep watching inna videos to masturbate bit the video is much better than XXX

  • Isabella Moreno 2 months ago

    Sooooooooo sad 😭😭😭😭😭😭

  • Melanie Martinez_Fan 2 months ago

    REALLY CLICKBAIT!? 😡im pissed.

  • Laura Sosa 2 months ago

    Pobresito perrito

  • sk TV 2 months ago

    olomnnlqdllmenpmdlnoMflopommdon!?

  • War Bro Ham 2 months ago

    That was sad 🙁

  • latarioplayer123 one more time 2 months ago

    hi

  • Nuutti Tikka 2 months ago

    Hey Wacht Wha You put on your Videos This is Like 4 real old game

  • Elizabeth McDonald 2 months ago

    Poor Dog😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😓😓😓😓😓😓😓😓

  • Samantha Corbin 2 months ago

    ROSE

  • Станиславпри Шевченко 2 months ago

    😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😗😗😍

  • Yandere fan 2 months ago

    huh? i guess ew?

  • Yandere fan 2 months ago

    but cute

  • francina holloway 2 months ago

    Gay

  • F A N M A D E P R O C L A N 2 months ago

    How did you record this vids

  • Ольга Маркова 2 months ago

    Меценатство

  • Marci Sipiczki 2 months ago

    This bad

  • King Playz 2 months ago

    Lol ur n8t supposed to read from a enchanting table ur supposed to 3nchant

  • karate kid chris 2 months ago

    I saw pino sheep

  • Janci Bb 2 months ago

    OMG

  • SURVIVOR 2 months ago

    Fake

  • awsome gamer cool 2 months ago

    Fuck this shit I’m out!

  • Elias Abdow Jabiri 2 months ago

    😥😥😥😥

  • Kihan Jonck 2 months ago

    I’m 8 and I love it

  • da kray kray kid 2 months ago

    FlaggedYour getting fucking flaged

  • Doritos reaction's squad or thaotougamertv 2 months ago

    Karate kid Chris you suck like fuck this video is better and yours Chris is stupid bitch ugh I subbed to minecraft channel #miencraftchannel for the win

  • Animeminecraft Studios killer mode 2 months ago

    6:58 did anyone see i type if steve in The backround

  • Jesus Salvador Hernandez 2 months ago

    Likes si les gusta denfender alas personas

  • Keith Wolf 2 months ago

    YOU BASTARD!!! THE VIDEO IMMAGE WAS CLICKBAIT!!!!!!

  • Keith Wolf 2 months ago

    I HATE YOU!!!!!

  • Rachel Brophy 2 months ago

    Guhvhjbmjmnjklhhj

  • Sinyor dEs 2 months ago

    this animation is suck

  • Gabriela Cuadra 2 months ago

    I’m laughing tf is this. Rip doggo

  • Peterson Phe 2 months ago

    legal

  • DJ Ryan 2 months ago

    omggggggggggggggggyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy6yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyOO_() yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy6yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy to find out if you want to quit the money to get a chance to find you

  • dan yul 2 months ago

    fucking gay

  • Adrianna Martinez 2 months ago

    These are so sad

  • Thomas Lamb 2 months ago

    OMG ALL ANIMATIONS OF MINECRAFT WAAALK SOOOO SLOOOW OMG LIKE CAN YOU GO ON A HOVER OR A JET PLZ

  • Shmendan 2 months ago

    This is the greatest arrow shooting of all time

  • NOFAL gaming 562 2 months ago

    wst

  • Helen Dreyer 2 months ago

    were they raping her?????!!!!!

Comments are closed.